El club continua treballant per acabar de confeccionar la plantilla de cara al curs vinent. Després de la incorporació en propietat de Martinas Geben i del fitxatge del pivot bosnià Nikola Maric, continuen sonant diversos noms per reforçar el conjunt gironí. Segons informa Chema de Lucas, un dels pròxims jugadors que podria arribar a Fontajau és el base nord-americà Otis Livingston (1,80 m i 28 anys).
L’actual jugador del Galatasaray seria una de les opcions que el club podria estar valorant per cobrir el lloc que ha deixat Juani Marcos després del seu fitxatge pel Barça. Livingston té experiència en competició europea. Aquesta temporada ha disputat la Basketball Champions League amb l’equip turc, arribant fins a la final, on van caure davant l’Unicaja (67-83).
El base va arribar a Turquia la temporada passada després de proclamar-se màxim anotador de la lliga alemanya el curs 2023-24. Ara, després d’un any al Galatasaray, podria tornar a canviar d’aires i aterrar a la Lliga ACB, vestint la samarreta del Bàsquet Girona.